העברות אלקטיביות

העברות אלקטיביות

הנהלת חברת יוסי אמבולנס מכירה את המצוקה שחווים אנשים שסובלים ממוגבלויות תנועה, במיוחד אלה שגרים בקומות גבוהות בבניינים שלא מותקנת בהם מעלית. לצוותים המקצועיים המיומנים שלנו יש את הידע המקיף בהענקת השירות ההולם שמסייע בהגעה בטוחה לרכב החברה או לרכב פרטי, עם שימוש בכיסאות מיוחדים.

הצוותים מספקים שירותי אמבולנס שמיועדים להסעת נכים ואנשים שסובלים ממוגבלויות תנועה. הרכבים מצוידים במעלונים מיוחדים שניתן להשתמש בהם כדי להושיב את המטופל על גבי כיסא הגלגלים ברכב, ואבטחתו עם עיגונים והתקנים מיוחדים שמקבעים כיסא הגלגלים ומגנים על המטופל במהלך הנסיעה.

שירות העברות מיוחדות של חולים לבתי חולים ומוסדות רפואיים מתבצע מדי יום

שירות העברת המטופלים מתבצע על ידי אנשי מקצוע ומומחי פיקוח רפואי שמשגיחים בקפדנות על מצב המטופל במהלך הנסיעה, ואנחנו גאים להיות החברה שנבחרה באופן בלעדי על ידי "שירותי בריאות כללית" – הגוף הרפואי הוותיק והגדול ביותר בישראל, לספק שירותי העברות מטופלים.

השירות זמין בכל סניפי החברה ומתאים למגוון צרכים רפואיים, כולל העברות בין סניפים או בין גופים שונים של "שירותי בריאות כללית", או לשם העברת מטופלים לבתי חולים או לגופים חיצוניים.

יתרונות הבחירה בשירותי העברות מיוחדות

החברה מספקת שירותים מקצועיים ברמה גבוהה למטופלים שזקוקים לחוויית תחבורה נוחה ובטוחה, המספקת נסיעה נטולת מתחים באחד מהאמבולנסים החדישים שלנו, אשר מותאמים היטב למצבים בריאותיים שונים.

שירות האמבולנס שלנו אידיאלי גם לאנשים שאינם ניידים או הזקוקים לתמיכה נוספת בנסיעה למפגשי טיפולים רפואיים, כמו למשל גישה לחמצן, השגחה של צוות רפואי מיומן, או רמפה לכיסא גלגלים.

ליווי של צוות מקצועי וידידותי

השימוש בשירות האמבולנס שלנו פירושו שאתם או בני משפחתכם תקבלו את הליווי של הצוות המנוסה והידידותי שלנו, שיתמוך בכם בכל שלב במהלך הנסיעה.

אנו גאים להעסיק צוות רחום, אכפתי, מיומן ומוכשר היטב בתמיכה במטופלים עם צרכים שונים, שמספק שירות אדיב ומכבד.

אמבולנסים בשער מיון

העברה באמבולנס חדיש ומצויד היטב

יתרון משמעותי נוסף של שירות האמבולנס שלנו הוא שכל אחד מהרכבים שלנו מותאם לדרישות הספציפיות של המטופלים, כך שהם מקבלים שירות שמותאם לצרכים הרפואיים שלהם, בנסיעה נוחה ונטולת מתחים.

האם ניתן לתאם מראש שירות קבוע של העברות מטופלים?

קיימת אפשרות לתאם מראש שירות של העברה אלקטיבית (מתוכננת), והצוות המקצועי מטעם חברת יוסי אמבולנס יהיה מוכן וזמין עם כל הציוד הנדרש.

כמה מסקנות לסיום

שירות העברות מיוחדות שמוצע על ידי חברת יוסי אמבולנס חוסך משאבים וזמן יקר ומיועד לשירותי רפואת חירום. אז אם אתם זקוקים לשירותי העברות מיוחדות או אלקטיביות לתמיכה בצרכים הרפואיים שלכם, תוכלו להזמין שירות של אמבולנס חדיש ומצויד היטב, עם צוות רפואי, מיומן ומקצועי.

אנחנו זמינים לשירותכם מסביב לשעון, כך שתוכלו לקבל פתרונות מתקדמים לכל הצרכים הרפואיים שלכם, ולהגיע לקבלת הטיפולים בנוחות, בבטחה ועם תמיכה מקצועית קפדנית.

מעוניינים בשירות העברות?

נעשה הכל כדי שהעברה תהיה קלה, נעימה ובטוחה.

ambulance

העברות אלקטיביות: שאלות ותשובות נפוצות

שירות העברות מיוחדות מתאים למקרים הבאים:

  • קשישים המרותקים לכיסאות גלגלים.
  • נכי צה"ל שמטופלים באגף השיקום של משרד הביטחון.
  • חולי דיאליזה.
  • מטופלים שסובלים ממוגבלות תנועה.

שירותי האמבולנס שלנו מיועדים להסעת נכים ואנשים שמתקשים בתנועה. השירות מתבצע באמצעות רכבים שמותקנים בהם מעלונים מיוחדים, שמטרתם להעלות את המטופל על כיסא הגלגלים ולהעבירו בנוחות לרכב, עם הקפדה על בטיחותו באמצעות עיגונים והתקנים מיוחדים שמאפשרים לקבע ולאבטח את כיסא הגלגלים ואת המטופל במהלך הנסיעה.

תפריט נגישות

משרת פראמדיק/ית

איזור: ארצי

למשפחת יוסי אמבולנס דרוש פראמדיק/ית עם נסיון בתחום ובעל/ית תעודת לימודים ורישיון פרמדיק

מלאו את פרטיכם בצירוף קורות חיים ותעודות ונחזור אליכם

יש לצרף קורות חיים ותעודות מתאימות

*המשרות מתייחסות לנשים וגברים כאחד  *רק פניות מתאימות ייענו