אגף מוקדים

חברת יוסי אמבולנס מלווה חברות הזקוקות לייעוץ מקצועי בתחום הקמת מוקד חירום לטיפול במקרי רפואה דחופה. החברה מעניקה שירותי הכוונה מקצועית, במסגרתה הלקוח מקבל הלקוח אפיון, תהליכי הכשרה, חניכה במהלך התהליך וליווי מקצועי של המומחים בתחום, בשלבים השונים של הקמת המוקד.

התהליך כולל את בניית המוקד בהיבט הפיזי, לצד הקמת המערכות התומכות, הכשרת אנשי המקצוע והפעלת המערכות, ומבוסס על הניסיון והידע שצברנו, שעומד היום לרשות הארגונים המבקשים להקים מוקד שרות ללקוחותיהם.

הקמת המוקדים משלב התכנון, ההקמה, גיוס הצוותים, הפעלה והדרכה השוטפת, הן פעילויות שמתבצעות על ידי עובדי החברה, במהלך השנים, הקמנו והפעלנו מספר מוקדים. גם לאחר הקמת המוקד, נלווה אתכם בהמשך הדרך, והטכנולוגיות החדשות שאנו מטמיעים אצלנו, יוצעו גם לכם.

מוקד יוסי אמבולנס

מוקדי השירות מופעלים במספר אזורים בארץ, על ידי אנשי שירות ייעודיים עם רקע מקצועי בתחום הרפואי והפרא רפואי (רופאים, אחיות, פרמדיקים ומגישי עזרה ראשונה), והשירות כולל גם שירותי מיקור חוץ ייחודיים בתחום הרפואי.

מוקדי החירום, המכירות ומחלקת שירות הלקוחות שלנו מספקים שירותים מתקדמים למאות אלפי הלקוחות הנעזרים בנו, והצוותים שלנו מקפידים על מתן שרות אדיב, מקצועי ובעיקר מציל חיים.

בין היתר, החברה מספקת שירותי מוקד לחברת "מכבי יזמות", כולל הפעלת מוקדים ייחודיים בסקטור ומוקד ייעודי, לצד השירותים שאנחנו מספקים גם לפורום חברות קדישא.

פעילות המוקדים נתמכת בטכנולוגיות ותשתיות מתקדמות

תפעול המוקדים מתבצע באופן שוטף, תוך בקרת איכות כוללת ובאופן רציף וקבוע. אנו מחויבים לעמוד  בסטנדרטים של שביעות הרצון של לקוחותינו לאורך זמן, ולמנהלי המוקד יש את כלי ההדרכה המקצועיים המקיפים להכשרת הצוותים שמפעילים את שירות המוקד.

המוקדים מופעלים במגוון מתכונות התקשרות, מלבד המתכונת הטלפונית. אנחנו מפעילים שירות צ'ט לפניות דרך אתר החברה, שירות מענה בווטסאפ, בדואר האלקטרוני, בפניות דרך דפי נחיתה, ברשתות החברתיות, ובכל ערוץ שמאפשר תקשורת בין לקוחות קיימים ופוטנציאליים, לבין נציגי המוקד.

המענה האנושי לצד הטכנולוגיה המתקדמת

אנשי הצוות במוקד מבינים שמאחורי כל קריאה שמתקבלת, סביר מאוד להניח שנמצא אדם שסובל ממצוקה או מצב חרום וזקוק להקשבה, יכולת הכלה, שירות שמבוסס על ידע מקצועי מקיף וכישורי ערנות לתגובה מדויקת ומהירה.  במהלך שנות פעילות החברה, צברנו ניסיון עשיר בהקמת מוקדים הן בהיבט האנושי של צוותי המוקד והן בהיבטים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.

שירותי המוקדים מבוססים על פניות יזומות אל הלקוחות, לצד הטיפול המיומן והמקצועי בשיחות הנכנסות, באמצעי תקשורת חדשניים ומאובטחים ברמות אבטחת מידע מהגבוהות והמחמירות ביותר.

המענה במוקד מתבצע בתוך שניות, שימו לב, לא בתוך דקות, מכיוון שאופי הפעילות במוקד מבוסס על שירותי רפואת חרום, שמצריכים מענה מידי של אנשי מקצוע שמבינים שבחלק מהמקרים, ביצוע תפקידם על הצד הטוב ביותר, יכול להוביל להצלת חיים.

Portrait of call center worker accompanied by his team. Smiling customer support operator at work.

השירות זמין להקמת מוקדים מהסוגים הבאים:

אין כל מגבלה. הצוות שלנו יודע לספק את הייעוץ המקצועי המקיף הנדרש להקמת מוקד, לבעלי ארגונים ועסקים בכל גודל והיקף, בהתאמה אישית למאפייני הפעילות העסקית שלהם.

בהחלט. הסכמי הרכש של המוקד הגדול שלנו יחולו גם על המוקדים אותם אנו מקימים עבורכם. הניסיון שצברנו עם השנים מאפשר לנו לחלוק איתכם את המלצותינו לגבי המיקום הגיאוגרפי האופטימלי וגם על לגבי רכש החומרה הדרוש להקמת המוקד.

כן. חלק מהשרות שלנו כולל בניית מערכות הדרכה בחדרי ההדרכות במוקדי השרות של החברה.

תפריט נגישות

תודה על פנייתך.

הטופס נשלח בהצלחה, נציג/ה יחזרו אליכם בהקדם.

שני אמבולנסים

משרת פראמדיק/ית

איזור: ארצי

למשפחת יוסי אמבולנס דרוש פראמדיק/ית עם נסיון בתחום ובעל/ית תעודת לימודים ורישיון פרמדיק

מלאו את פרטיכם בצירוף קורות חיים ותעודות ונחזור אליכם

יש לצרף קורות חיים ותעודות מתאימות

*המשרות מתייחסות לנשים וגברים כאחד  *רק פניות מתאימות ייענו