הצהרת נגישות – יוסי אמבולנס
חברת יוסי אמבולנס שירותים רפואיים בע"מ, רואים חשיבות רבה במתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלויות תוך שמירה על כבודם ופרטיותם, מתן יחס אדיב ומכובד המאפשר את קבלת השירות בעצמאות, בבטיחות ובאופן שוויוני בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח – 1998 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג – 2013.
לשם כך, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
במידה ונתקלת בקושי כלשהו בנושא הנגישות, או ככל שישנן הצעות כלשהן לשיפור, ניתן לשלוח פנייה באמצעות המייל או הטלפון, ואנו נעשה כל מאמץ בניסיון למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בפנייתך בהקדם האפשרי.
מטרת הנגשת אתר הארגון הינה לאפשר גם לאנשים עם מגוון מוגבלויות, להצליח לנווט בין דפי האתר בצורה הטובה ביותר. התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי. הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Google Chrome. האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים,TAB ,Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. בנוסף, האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
תפעול האתר ועזרי נגישות
ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט
באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה מיטבית ונגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים ומומלץ להשתמש בדפדפנים הבאים: Firefox / Opera / Safari / Lynx/ Edge / Chrome ובתוכנות קוראות מסך NVDA / Jaws/ Voiceover.
בצד שמאל של דף האתר מוצב סמליל לפתיחת תפריט הנגשה.
לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
יובהר, כי הארגון פועל לכתיבת התכנים באתר בשפה פשוטה ובהירה ככל האפשר.
אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות נגישות על מנת שכל אדם עם מוגבלות יוכל לצרוך את השירותים הניתנים לכלל לקוחותינו באופן עצמאי ושוויוני.
שירות
יוסי אמבולנס מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. קבלת מידע בפורמט נגיש – באפשרות מקבלי השירות לקבל מידע בפורמטים נגישים, ללא עלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור איתנו קשר בעמוד פניות הציבור.
הצהרה על עמידה חלקית בתקן במקרה של תכני צד ג'
תשומת ליבכם שכאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ'אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, נגישות הדף תלויה בתכנים שהנם תכני צד ג', ולפיכך ייתכן כי הדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים עם מוגבלויות שאין באפשרותנו לתקן.
התאמות נגישות בעת ביצוע רכישה ו/או משלוח דרך אתר – ככל שהנך נדרש להתאמות ו/או הסדרי נגישות בעת ביצוע הרכישה ו/או לצורך תיאום וקבלת המשלוח אנא ציין זאת במייל [email protected] בצירוף מספר הזמנה ותאריך רכישה.
הנגשת שירות השליחויות – חברת השליחויות מטעמנו מחויבת לעמוד בכל הדרישות לנגישות השירות ונציגיה עברו הכשרות לשירות נגיש. לבקשת לקוח, יסופקו התאמות הנגישות הבאות בשירות השליחות: שליחת הודעת SMS ללקוח טרם הגעת של השליח ליעד.
מוקד טלפוני נגיש
המענה הקולי במוקדי החברה – הן מוקד החירום והן מוקדי השירות השונים, מונגשים כך שהמידע מועבר בשפה ברורה, בסבלנות ובצורה פשוטה.
דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור
לקבלת שירותי חירום ושירותי אמבולנסים ניתן ליצור קשר באמצעות הטלפון, האתר וואטסאפ .יש לחייג לטלפון במספר 2356*
עבור לקויי שמיעה או דיבור – ניתן לשלוח מסרון או וואטסאפ למספר 053-841-4433
לקבלת שירותים מנהלתיים למיניהם ניתן ליצור קשר באמצעות הטלפון, וואטסאפ, אי-מייל, דואר וכן באמצעות פנייה מקוונת באתר וציון בחירת אופן החזרה לפנייה.
דרכי יצירת הקשר לכל אחד מן השירותים הנזכרים מעלה, מפורט בהרחבה תחת הלשונית "צור קשר" באתר.
עודכן לאחרונה: 28.09.2025