טיפול בפגיעות בחו"ל

מטופלים ישראלים שנפגעו בחו"ל

במהלך השהות בחו"ל, קיים הסיכון למצבים רפואיים שעלולים להפוך לחמורים, במיוחד לישראלים שנמצאים במדינה זרה, ורחוקים משירותי הרפואה המוכרים להם בארץ.

בחלק מהמקרים, קיימת זכאות לקבלת שירותי בריאות שכלולים בסל הבריאות, מתוקף חוק ביטוח בריאות ממלכתי שקובע ששירותים רפואיים שנדרשים ומתקבלים, עד לסך של 250,000 $, זמינים ללא השתתפות עצמית של המבוטח. אפשרות נוספת היא שירות הטסה רפואית מחו"ל, וחברת יוסי אמבולנס מספקת את השירות הזה באופן ישיר.

חובשים בכנרת

מה כולל שירות טיפול רפואי בחו"ל?

הצוות המקצועי של חברת יוסי אמבולנס זמין לספק שירותים רפואיים מקיפים למטופלים ישראלים שנפגעו בחו"ל, כולל:

ליווי של צוות מקצועי במדינה בה הנפגע שוהה, עד להגעה לבית החולים או ליעד בארץ.

ליווי המבוטח מבוצע מכל נקודה בה מתעורר הצורך בשירות הרפואי.

שירות למטופלים ברמה מקצועית גבוהה שתואמת את השירותים הזמינים בכל עולמות התעופה.

אספקה מלאה של הציוד הנדרש למבוטחי קופות החולים, החל מציוד החייאה, מנשם, או כל מכשיר רפואי מתקדם אחר.

פרמדיקים עם מיטה

טיפול רפואי בחול, סיוע רפואי לפציעה בחו"ל

חברות הביטוח מאפשרות כיסוי כספי למבוטחים שרכשו פוליסה מתאימה, אבל יש מקרים שבהם המטיילים אינם מסוגלים להגיע לקבל את הטיפול המתאים, או שהם נתקלים בבעיות אחרות שמונעות מהם לקבל טיפול מתאים.

למקרים אלו, הפעלנו את שירות החברה שמיועד למתן סיוע למטיילים בחו"ל. הצוותים המנוסים שלנו בקיאים בהתנהלות במצבי חירום רפואיים, כולל הצלת חיים, ויש להם את רמת ההכשרה, הניסיון המקיף והידע הנדרש למתן שירותי סיוע הרפואי בחו"ל, למטיילים ישראלים שמתמודדים עם בעיות בריאות.

מוקד השרות שלנו, שמתפקד מסביב לשעון, משרת לקוחות בארץ ובחו"ל, עם מענה מידי בכל אמצעי תקשורת, כולל בטלפון, בווטסאפ, במיילים, ובשיחות וידיאו.  

אמבולנס ישראלי בחו"ל

מנגנוני השרות מבוססים על התנהלות מול חברות הביטוח, להרכבת הכיסוי המתאים והתוכנית לטיפול בחו"ל או להטסת הנפגעים לארץ. רופאי המוקד, הזמינים 24/7, מאבחנים את הבעיה וממליצים על הטיפול המתאים על פי מצבו ומיקומו של המטייל.

הצוותים הרפואיים מגיעים אל מטיילים ישראלים שחווים מצבי חירום רפואיים בכל מקום בעולם שבו הם נמצאים, ומשתמשים בציוד רפואי מתקדם, בהתאמה לסוג האירוע ומדינת היעד.

הגשת הסיוע הרפואי המקיף

בהתבסס על מצבו של המטופל המאובחן על ידי רופאי המוקד – בין אם במקרי חרום, בעיות נשימתיות חריפות או מצבי טראומה מיוחדים, ובין אם מדובר במחלות כרוניות, אנו מקצים את הצוות הרפואי המתאים.

לכל אחד מחברי הצוות הרפואי יש ניסיון רב בטיפול קריטי, וכל איש מקצוע שעובד איתנו, סיים בהצלחה תוכניות הכשרה שנתיות קפדניות, שמטרתן לוודא כישורים עדכניים שניתנים ברמה הגבוהה ביותר, לצד הידע המלא להתמודדות עם הליכים בירוקרטיים הנוגעים לטיפולים רפואיים בחו"ל, ולהטבות רפואיות.

הצוות הרפואי המגיע לנקודת היעד בה נמצא הנפגע, ומבצע הערכה פיזית לקביעת חומרת המצב

עם אבחון הבעיה, הצוות מתקשר עם הרופאים הישראלים של המטופל, על מנת להבין את ההיסטוריה הרפואית שלו, לצד ביצוע הטיפולים הנדרשים במקום:

לאורך כל השלבים האלו, בני המשפחה של המטופל מיודעים ומעודכנים על מצבו. עם השיבה לארץ, ממתינים בשדה התעופה אמבולנס וצוות רפואי, להעברתו לבית החולים. בסיום הטיפול נשלחים לחולה כל המסמכים הנדרשים לעדכון התיק הרפואי בקופת החולים.

לאורך כל השלבים האלו, בני המשפחה של המטופל מיודעים ומעודכנים על מצבו. עם השיבה לארץ, ממתינים בשדה התעופה אמבולנס וצוות רפואי, להעברתו לבית החולים. בסיום הטיפול נשלחים לחולה כל המסמכים הנדרשים לעדכון התיק הרפואי בקופת החולים.

מעוניינים בטיפול רפואי בחו"ל?

נעשה הכל כדי שהטיפול וההעברה תהיה קלה, נעימה ובטוחה.

נהג אמבולנס יוסי

שירותי רפואת חירום למטופלים ישראלים שנפגעו בחו"ל: שאלות ותשובות נפוצות

שירות טיפול רפואי בחו"ל מאפשר למטופלים לקבל מענה רפואי של צוות מקצועי, כולל הטסה לארץ מהמדינה בה התרחשה הפגיעה, עד ההגעה לבית החולים או לכל יעד אחר בארץ.

לחברת יוסי אמבולנס יש הסכמים עם כל קופות החולים בארץ, כך שכל מטייל ישראלי שנפגע, נפצע או חלה בחו"ל, יקבל את השירות, ללא קשר לקופת החולים בה הוא חבר.

אם וכאשר מתרחש מצב של פציעה או פגיעה במהלך השהות בחו"ל, ניתן לקבל מענה רפואי מקצועי הכולל שימוש בציוד הרפואי הנדרש, כמו ציוד החייאה, מנשמים, ומכשור רפואי מתקדם.

תפריט נגישות

משרת פראמדיק/ית

איזור: ארצי

למשפחת יוסי אמבולנס דרוש פראמדיק/ית עם נסיון בתחום ובעל/ית תעודת לימודים ורישיון פרמדיק

מלאו את פרטיכם בצירוף קורות חיים ותעודות ונחזור אליכם

יש לצרף קורות חיים ותעודות מתאימות

*המשרות מתייחסות לנשים וגברים כאחד  *רק פניות מתאימות ייענו