ניידות טיפול נמרץ

חברת יוסי אמבולנס מחזיקה בצי הגדול ביותר בישראל של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, בפרישה שמאפשרת הקפצה לכל נקודה.

נהגי הרכבים מתקשרים בקביעות עם צוות מרכז השליטה, כך שהתנהלות הצוותים המקצועיים ושליחתם לכל נקודה בארץ, מתאפשרת בקלות וביעילות. הרכבים מצוידים עם מיטב המכשור הרפואי והציוד שמאפשר מתן פתרונות ייעודיים למצבי חירום.

אנחנו כאן בשבילכם.

חולה סיעודי מורכב הוא אדם שמצבו הבריאותי הייחודי מחייב טיפול מיוחד, בנוסף לצורך בסיוע מלא בביצוע פעולות בסיסיות. מצבם הרפואי של חולים אלו הוגדר על ידי רופא כמחייב השגחה וטיפול רפואי במחלקות אשפוז סיעודי מורכב.

החולה המורכב זקוק לטיפול של ציוד הנשמה וצוות רפואי שיש לו מיומנויות מקצועיות ברמות גבוהות, צריך לספק לו את הטיפול וההשגחה הנדרשים במצבים רפואיים שאינם יציבים. הצוות שמתפקד כחלק משירותי ניידות הטיפול הנמרץ שאנחנו מספקים, כולל רופא, פרמדיק, וחובש רפואת חירום.

מערך שירותים מקיף ומתקדם

במהלך השנים, פיתחנו את השירות גם לשירותים נוספים שזמינים על ידי צוותים ניידים המורכבים מרופא ונהג, או רופא ופרמדיק, וכן אחיות ונותני שירות רפואי ופרא רפואי על מנת לספק את הפתרונות ההולמים המקיפים שתואמים את הנחיות הרופא המטפל או אנשי המקצועי הרפואיים בקופת החולים בה חבר המטופל, בהתאם למצבו הבריאותי.

רופא

שירותי פרמדיק

פרמדיק הוא איש מקצוע מומחה שיש לו הכשרה מקיפה בביצוע נהלי העבודה הקלינית והמנהלית במקצועות רפואת החירום.

החובש עובד בעיקר במסגרת שירותי עזרה ראשונה והוא מיומן בתגובה מהירה למצבי חירום בתחומי הרפואה, פציעות טראומתיות וזירות תאונה. לחובש מקצועי יש הכשרה מתאימה והוא בוגר שהשלים בהצלחה את קורס החובשים של חברת יוסי אמבולנס, צה"ל או מד"א.

הקורסים שלנו מקנים את המיומנות והכישורים המקיפים גם לאנשים שאין להם ידע מוקדם בעזרה ראשונה. זהו קורס משולב בהיקף שנע בין 200-230 שעות לימוד, ורוב מערכי הקורס מוקדשים ללמידת טכניקות החייאה, טיפול במצבי טראומה, התנהלות נכונה במצבי חירום רפואיים ומגוון נושאים אחרים, תיאורטיים ומעשיים, שמרכיבים ידע שלם ברפואת חירום.
אישור הכרה כמוסד שמספק שירותי הכשרות מקצועיות ניתן רק לבתי חולים, קופות חולים ומוסדות אקדמיים המוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה. לחובש רפואת החירום ולנהג האמבולנס יש תפקיד חשוב בשרשרת הטיפול הדחוף, והידע המעמיק שלו בתחום, לצד הכישורים המקצועיים שהוא רכש, עשויים להשפיע באופן משמעותי על סיכויי ההחלמה של המטופל.

תחום הלימוד מיועד לאנשים שעוסקים ברפואת חירום אך אינם רופאים

לימודי רפואת חירום, הכשרת פרמדיקים ונהגי אמבולנס, הם תחומים ששייכים לקטגוריית לימודי רפואה משלימה. המקצועות הפרא-רפואיים מוגדרים כמקצועות שמאופיינים בבסיס תאורטי ומדעי, אשר קשורים לטיפול רפואי אישי באדם, אך העוסק בהם אינו רופא.

הבחירה בחברת יוסי אמבולנס היא הבחירה הנכונה. שימו לב:

אנחנו מציעים שירותי אמבולנס מקיפים, מקצועיים ומתקדמים, שכוללים:

מוניטור אייקון

שימוש בציוד המתקדם והיקר בעולם – מנשמים ומוניטורים ייעודיים לניידות פינוי בחירום.

העברות באמבולנס

ניידות חדישות שממתוחזקות מדי יום.

רופא אייקון

צוותי רפואה ופרא-רפואה שעוברים הכשרות תקופתיות קבועות.

תיקון אייקון

שדרוג מבנה הניידות ואפשרויות מודולריות הנבנות על ידי החברה, תוך הפקת לקחים ומסקנות.

משלט אייקון

משל''ט השולט בתנועת הניידות עם מעקב בזמן אמת על מצבן, מבחינת מכלול ההיבטים הנדרשים לצורך ניהול מבצעי מקסימאלי.

זקוקים לניידת טיפול נמרץ?

התקשרו בהקדם למרכז הבקרה לתיאום או הזנקה

זמינים 24 שעות ביממה!

ניידת טיפול נמרץ יוסי אמבולנס

ניידות טיפול נמרץ: שאלות ותשובות נפוצות

שירותי ניידות טיפול נמרץ נדרשים במצבים בהם אנשים חולים באופן פתאומי, מתקשים בנשימה, ומצבם מוגדר קשה ודורש טיפול אינטנסיבי וניטור צמוד, או במצבי פציעה או לאחר תאונה.

המהירות בה מגיע האמבולנס למקום האירוע, היא היתרון המשמעותי של הזמנת ניידת טיפול נמרץ, לצד היחס המקצועי והאישי, השירות הרחב המוצע שכולל שירותי רפואה דחופה אלקטיבית ברמה גבוהה, עם שירות לקוחות אמפתי ואדיב.

תפריט נגישות

משרת פראמדיק/ית

איזור: ארצי

למשפחת יוסי אמבולנס דרוש פראמדיק/ית עם נסיון בתחום ובעל/ית תעודת לימודים ורישיון פרמדיק

מלאו את פרטיכם בצירוף קורות חיים ותעודות ונחזור אליכם

יש לצרף קורות חיים ותעודות מתאימות

*המשרות מתייחסות לנשים וגברים כאחד  *רק פניות מתאימות ייענו