אילו בדיקות מבצעים בעת פינוי באמבולנס

  אז אילו בדיקות מבצעים בעת פינוי באמבולנס? חשוב שנדע ונהיה מעורבים כאשר מטפלים באנשים היקרים לנו מכל. כאשר מבצעים פינוי באמבולנס, בזירת האירוע צפויה להתבצע בדיקת להימצאות חומרים בדם, בדיקה גופנית של מספר מערכות גופניות, בדיקת לחץ דם או שלל מדדים חיוניים אחרים. הבדיקה מתבצעת בין היתר באמצעות תשאול ראשוני של האדם המפונה וזאת לצד 2 בדיקות נוספות אשר יהיה צריך לשלב יחדיו. כל אלה מאפשרים לבצע את הפינוי בצורה אפקטיבית ולהציל חיים במקרים רבים.  

תשאול יחד עם 2 בדיקות לכל הפחות

  הליך פינוי באמבולנס כרוך בביצוע של תשאול ראשוני של האדם בזירת האירוע וזאת כדי להבין את מצבו הגופני הכללי. לצד זאת ישנו צורך לבצע 2 בדיקות נוספת, כמו בדיקת מדדים כללית או בדיקה להימצאות חומרים בדם. אלו השלבים הראשוניים שצפויים להתבצע כאשר מזמינים אמבולנס. כמו כן, צריך להבין כי סוג הבדיקות שצפויות להתבצע יהיה תלוי בסיטואציה הספציפית ובהערכת הגורמים הרפואיים. במקרים נדירים יבוצעו גם בדיקות גנטיות.   מהי ההכשרה הנדרשת עבור נהג אמבולנס

ביצוע הערכה ראשונית מצד הצוות הרפואי

  בשלבים הראשונים של פינוי באמבולנס הצוות הרפואי צריך להחליט באילו בדיקות לעשות שימוש. הוא יעשה זאת תוך כדי שהוא מתחשב במצב המטופל ובהתאם לכך הוא ידע מה יהיו הצעדים הנכונים ביותר עבורו. בין אם מדובר על בדיקת לחץ דם ובין אם על בדיקת הימצאות חומרים בדם. צוות רפואי מקצועי יוכל לבצע את העבודה בצורה ממוקדת ומהירה ותוך כדי שהוא יבין במהרה מה יהיו הצעדים הנכונים ביותר שצריך לקחת בחשבון.   לאור זאת תוכלו להיות רגועים וזאת אם אתם חושבים על האפשרות להזמין אמבולנס. ללא ספק תוכלו להשיג מענה רפואי ברמה מאוד גבוהה שיוכל לשמור על החיים שלכם. הסטנדרטים של צוותי אמבולנס שפועלים היום בישראל הם כמו במדינות אחרות בעולם המערבי וזאת כאשר ישנה עמידה בדרישות המחמירות ביותר שקיימות.  

משמעותי להצלה של החיים שלכם

  לבסוף עליכם להבין כי פינוי באמבולנס יהיה בעל משמעות עצומה וחשיבות רבה וזאת אם תהיו מעוניינים להגדיל את הסיכויים שלכם לשרוד במצב חירום בו אתם נזקקים לקבל טיפול רפואי. לאור זאת נוכל להמליץ לכם לפעול בשיקול דעת וזאת תוך כדי שאתם להזמין את האמבולנס בדיוק ברגע בו יש לכם צורך בכך.   כאשר ישנו חשש כי צריך אמבולנס, יהיה מומלץ ללכת על בטוח ופשוט להזמין אותו. כך תוכלו להימנע ממצבים מסכני חיים ולהתנהל בצורה הרבה יותר אחראית וחכמה מבחינה רפואית. אז אל תזלזלו בחשיבות של העניין הזה ושימו לב כי אתם יודעים לפעול בצורה אחראית ותוך כדי התייחסות להיבטים החשובים ביותר שנוגעים לטיפול הרפואי שאתם זכאים לו. אך ורק כך תוכלו להיות מרוצים לחלוטין בכל הנוגע לטיבו של המענה שתקבלו ויתאפשר לכם לראות כי תוכלו להגן על החיים שלכם בצורה הרבה יותר טובה בעצם. אז אל תוותרו על כך. זו דרך הפעולה הנכונה ביותר.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים העשויים לעניין אותך

תפריט נגישות

משרת פראמדיק/ית

איזור: ארצי

למשפחת יוסי אמבולנס דרוש פראמדיק/ית עם נסיון בתחום ובעל/ית תעודת לימודים ורישיון פרמדיק

מלאו את פרטיכם בצירוף קורות חיים ותעודות ונחזור אליכם

יש לצרף קורות חיים ותעודות מתאימות

*המשרות מתייחסות לנשים וגברים כאחד  *רק פניות מתאימות ייענו