לנהגי החברה יש רקע של חובשים קרביים בצה"ל וחובשי רפואת חירום, והם סיימו בהצלחה את הקורס במגן דוד אדום (מד"א), כך שיש להם הסמכה מקצועית לנהיגת אמבולנסים, מה שמקנה רמת ביצוע מושלמת.
אנשי השירות במוקד מבצעים את תפקידם במיומנות מקצועית שמבוססת על הבנת המונחים והמושגים הנוגעים לאופי השירות. המשרד מופעל ומרושת בקשר אלחוטי עם הרכבים שבבעלותי, כך שהפתרונות המוצעים מתבצעים ביעילות.
הרכבים (אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ) מיוצרים בהתאם לתקן מחייב (משרד הבריאות ומשרד התחבורה) ובמערך הרכבים אנו מחזיקים בלעדית גם ברכבים מסוג מרצדס, פולקסווגן ושברולט – שמבחינה כלכלית אולי יקרים באחזקתם, אבל אין ספק לגבי הפתרונות המעולים שהם מספקים, וההתאמה לאופי השירות שאנו מציעים.
תחזוקת הרכבים מתבצעת על ידי מוסכים מורשים בלבד, כך שהם כשירים לתפקוד תקין. כל הרכבים מרושתים במערכת ניווט לוויני שמשדרת את מצב הרכב ואת מיקומו הג"ג על גבי מפה, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.
גזרות השרות שאנו מפעילים הם בחיפה עד חדרה, דרום קריית שמונה שבצפון, אזור המרכז (גוש-דן והסביבה) וכן אזור הדרום. בין הלקוחות הגדולים שלנו נמנים: משרד הבריאות, עיריות, מועצות מקומיות, משרד הביטחון, שרותי רווחה, בתי חולים פרטיים וממשלתיים, קופות החולים, חברות מוקדי מצוקה, חברות תיירות מרפא, והשירות מוצע גם לציבור הפרטי.
לצערי, אני יודע שתנאי השוק והסטיגמות יצרו מצב שהציב אותי בעבר במבוכה מסוימת, מה גם שבהעדר חוק ברור נוצרו פרצות שאינן מקובלות, שנוגעות לאופי השרות, כגון השירות שמתבצע על ידי נהגי אמבולנס, שלכאורה שימשו בעבר כנהגי משאיות, או נהגים שמחזיקים בכל סוג של רישיון נהיגה לרכב מסחרי ועכשיו נוהגים ברכבי החברה ללא כל הכשרה מינימאלית.
אלא שהעובדות הן שהרמה המקצועית של נהגי האמבולנסים שלנו אינה מגיעה על חשבון הרמה הגבוהה של השירות המקצועי האיכותי שאני מפעיל.